چاپ پرچم دستی محرم و ایران

پرچم دستی محرم و پرچم دستی ایران به دلیل اینکه خیلی سبک و راحت قابل حمل می باشد و خوش دست است بسیار طرفدار دارد. در راهپیمایی ها ملی مانند 22 بهمن ماه و تظاهرات خود جوش مردمی و مراسمات مذهبی در ماه محرم و صفر از کودک گرفته تا بزرگسالان مشتاق گرفتن پرچم دستی می باشند. پرچم دستی پرشین نوین پرچم دارای جنس عالی و کیفیت درجه یک است

ابعاد پرچم دستی ۲۰در۳۰ ، 30 در 40 و بنابر سلیقه و درخواست مشتریان متغیر می باشد. جنس پرچم از ساتن درجه یک با بهترین کیفیت و قیمت می باشد. از آنجایی که حمل این نوع از پرچم بسیار آسان می باشد طرفداران زیادی دارد. پرچم دستی از میله های پلاستیکی تولید می شود.

جنس پرچم از ساتن درجه یک با بهترین کیفیت و قیمت می باشد. از آنجایی که حمل این نوع از پرچم بسیار آسان می باشد طرفداران زیادی دارد. پرچم دستی از میله های پلاستیکی تولید می شود. کیفیت پارچه ای که در این پرچم به کار برده شده است به گونه ای می باشد که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر نور آفتاب و تغیرات آب و هوایی می باشد.

اگر کیفیت محصولی که می‌خرید برایتان حایز اهمیت است توصیه ما به شما مشتریان گرامی خرید از شرکت پرشین نوین پرچم است.پرشین نوین پرچم در این سال ها تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا بهترین کیفیت پرچم را ارایه دهد. و همواره رضایت مشتری را در وهله اول کار خود قرار داده است. برای ثبت سفارشات خود و ارتباط با ما، اطلاع از قیمت ها و خرید به سایت پرشین نوین پرچم مراجعه فرماید.

اشتراک
بالا
پشتیبانی آنلاین