توضیحات جامع پرچم آلمان

تاریخچه رنگ‌هایی که پرچم را تشکیل می‌دهند به تأسیس اتحادیه داوطلبانه Freikorps، عمدتاً دانشجویان دانشگاه، به رهبری لوتزوو، به دلیل مشکلاتی که پروس از نظر پول و سرباز در جنگ علیه ناپلئون در سال 2018 تجربه کرد، بازمی‌گردد. 1813. به دلیل بی پولی لباس های نظامی در رنگ های مختلف از سر تا پا سیاه شده و پارچه قرمز زیر دکمه های زرد رنگ گذشته رنگ هایی است که پرچم امروز آلمان را تشکیل می دهد. با تصمیمی که در 7 ژوئن 1950 اتخاذ شد، معنای رنگ ها با هم بودن، حقوق و آزادی تعیین شد و با قانونی شدن در بعد 3:5 به پرچم رسمی ایالت تبدیل شد.

پرچم آلمان به دو دسته پرچم ملی و پرچم رسمی تقسیم می شود. پرچم ملی که در 23 می 1949 مورد استفاده قرار گرفت، پرچم مدنی کشور است. پرچم رسمی با نقش عقاب در وسط توسط نهادهای دولتی استفاده می شود.

اتحادیه آلمان در رنگ‌های سیاه، قرمز و طلایی در دهه 1840 پدیدار شد، زمانی که پرچم سیاه-قرمز طلایی برای نماد جنبش علیه نظم محافظه کار اروپایی که پس از شکست ناپلئون ایجاد شد، استفاده شد.

تئوری های زیادی در مورد منشا طرح رنگ استفاده شده در پرچم 1848 در گردش وجود دارد. رنگ‌های پیشنهادی عبارت بودند از لیگ Burschenschaften (Jenaer Burschenschaft) با تفکر رادیکال، که توسط حکم کارلزباد توسط دانشجویان Jena Metternich ممنوع شد. رنگ‌ها به ترتیب متعارف اورتور جشنواره آکادمیک در بیت هفتم آهنگ دانشجویی آگوست دانیل فون بینزر Zur وضوح *a hundred thousand der Jenaer Burschenschaft ("درباره انحلال اتحادیه دانشجویان ینا") به نقل از یوهانس برامس هستند. ادعای دیگر به یونیفرم‌های سپاه آزاد لوتزو (عمدتاً مشکی با صورت قرمز و دکمه‌های طلایی) برمی‌گردد که اکثراً متشکل از دانشجویان کالج بودند و در طول مبارزه با نیروهای مهاجم ناپلئون شکل گرفتند. توضیح واقعی هرچه که باشد، این رنگ‌ها به زودی به عنوان رنگ‌های ملی آلمان در این دوره کوتاه پذیرفته شدند و به طور کلی مترادف با لیبرالیسم شدند، به ویژه پس از معرفی مجدد آنها در دوره وایمار. این رنگ ها در رایشادلر قرون وسطی نیز دیده می شود.


شما میتوانید برای خرید محصول پرچم ملل آلمان اینجا کلیک کنید.

اشتراک
بالا
پشتیبانی آنلاین