مراحل تولید انواع پرچم تشریفات

مراحل تولید انواع پرچم تشریفات

 

بدون شک یکی از پرکاربرد ترین پرچم ها در هر کسب و کار و یا مناسبتی پرچم تشریفات می باشد. پرچم تشریفات انواع متنوعی دارد که با توجه با نیاز کسب و کار و یا مناسبت و همچنین بسته به سلیقه انتخاب می شود. در این مقاله به طور کلی در مورد تهیه و تولید پرچم تشریفات در کارخانه پرچم توضیخ خواهیم داد.

 

  1. واحد فروش پرچم تشریفات

    ابتدا مشتری طرح درخواستی خود را به صورت عکس با هر فرمتی به واحد فروش شرکت ارائه می دهد بعد از براورد هزینه اجرای طرح در خواستی و اعلام به مشتری سفارش مورد نظر ثبت و تحویل واحد طراحی شرکت می گردد.

     
  2. واحد طراحی پرچم تشریفات

    واحد طراحی طرح ارسالی مشتری را با نرم افزار کورل مجدد طراحی می کند و برای مشتری ارسال و پس از اخذ تایید نهایی مشتری، طرح پرینت و تحویل واحد تولید می گردد.
  3. واحد تولید پرچم تشریفات

    در این مرحله با توجه به نوع پارچه و نوع چاپ که مشتری معین کرده است واحد تولید تصمیم میگیرد که از چه روشی جهت تولید پرچم تشریفات استفاده کند.

 

  • پرچم تشریفات ساتن با چاپ سابلیمیشن:
    چاپ این نوع پرچم تشریفات به صورت دیجیتال صورت می گیرد.کیفیت بسیار بالایی دارد و قابل شستشو می باشد اما چاپ ان به صورت یکرو می باشد به این صورت که برای یک پرچم تشریفات، باید دو عدد پرچم در سایز ۱۵۰*۹۰ چاپ و به صروت پشت به پشت هم دوخته شوند.سپس دور تا دور پرچم تشریفات ساتن ریشه با رنگ مناسب با سفارش مشتری دوخته میشود.

     
  • پرچم تشریفات جیر با گلدوزی:
    جنس پارچه این پرچم پارچه فلوک می باشد که به اصطلاح در بازار به آن جیر می گویند غیر قابل شستشو می باشد اما از نظر ماندن روی پایه پرچم تشریفات نمای زیبایی دارد. طرح مورد نظر مشتری روی ان گلدوزی میشود.

     
  • پرچم تشریفات جیر با چاپ پیکمنت:

    جنس پارچه این نوع پرچم فلوک می باشد که به اصطلاح در بازار به ان جیر می گویند.غیر قابل شستشو می باشد اما از نظر ماندن روی پایه پرچم تشریفات نمای زیبایی دارد. طرح مورد نظر مشتری باید در واحد عکاسی شرکت روی شابلن ساخته شود و سپس روی پارچه جیر چاپ شود برای این نوع پرچم تشریفات هم باید دو عدد پرچم در سایز ۱۵۰*۹۰ چاپ شود و سپس پشت به پشت هم دوخته شود.
     
  • پرچم تشریفات لمینت:

    طرح پرچم روی پارچه چاپ می شود و داخل دو عدد تلق پلاستیکی قرار می گیرد و پرس می شود.این نوع پرچم از نظر ماندن روی پایه پرچم تشریفات نمای زیبایی دارد.
     
  • واحد ارسال بار پرچم تشریفات:

    در پایان مراحل تولید و خیاطی سفارش مشتری تحویل واحد ارسال می شود و در انجا به ادرس درخواستی مشتری ارسال می گردد.

 

اشتراک
بالا
پشتیبانی آنلاین